torsdag 2 juli 2009

En pedofilhustrus viktigaste uppgift är att försvara sin make

Han gifter sig ju nämligen för att bygga en respektabel fasad bakom vilken han kan utveckla sin böjelse.

Min förövare lyckades undgå straffansvar pga att det hela tystades ned av kollegor och anhöriga till förövaren.
Min mamma tubbades till tystnad av honom med löftet om en sex rums insatslägenhet i Farsta. Det slutade med en bäddsoffa och två fåtöljer! Det bidde en tumme, således.
Sedan min bok publicerats har förövaren sökt kontakt två ggr med min åldriga mor och diskuterat mig som patient hos honom vilket självfallet är brott mot tystnadsplikten.

I dagsläget har hans nygamla hustru kontaktat min arbetsgivare och smutskastat mig, påstår att jag förföljer och terroriserar min (idag lastgamle) förövare. Jag känner att jag inte har tid att ägna mig åt dessa människor.
Jag tog kontakt med förövarens brorsdotter, en påstådd fostersyster, häromåret. Hon var helt klar över att jag utsatts för övergrepp av farbrodern. Jag var även i Frankrike och sökte upp bondgården jag hållits fången på samt min "fosterfars" hus, långt, långt därifrån.

Märkligt att någon vill tro en förövares utsaga..
Märkligt att någon tar till sin uppgift att försvara en förövare..
Märkligt att någon inbillar sig att sanningen går att dölja..
Nej lika lite som fräknar går att dölja går sanningen att dölja.

Lögnen reser i rekordfart runt jorden,
men sanningen går långsamt, strävsamt
sakta, sakta
tills hon kommer fram.
Läs Trasdocka!
Läs mina journaler förda av pedofile doktorn själv!
Jag har offentliggjort mina journaler!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Wow, tuffing! Ge dom på nöten! Pedofiler och pedofilkramare ska inte få stå oemotsagda! Har läst din bok tre gånger redan. Tror jag vet vem det är. Kan det vara han i missbrukarföreningen? Den där som kallas doktor Subbutex? Det kanske du inte vill svara på men då kan du väl säga "no comments"?

Yvonne Domeij sa...

Jag måste tyvärr svara:

"Inga kommentarer!"

Min förövares identitet måste skyddas, att antyda något som gör att han kan identifieras är lika med förtal och det bjuder jag varken min förövare eller hans nuvarande fru på.